Умови постачання та оплати

1. Вартість пересилання, оплати.

Адресат (Одержувач) має право отримувати посилки без сплати митних платежів за умови, що сумарна вартість товарів, доставлених до України в одному поштовому відправленні, одному Одержувачу, не перевищує 150 EUR. У разі перевищення зазначеної вартості Одержувач зобов'язаний сплатити митні платежі. Кількість посилок, що надсилаються одному Одержувачу, не обмежена.

1.1. Вартість пересилання замовлення в Україну.

1.1.1.  Вартість пересилання автоматично розраховується, залежно від загальної ваги нетто товару/товарів у посилці, та включається до рахунку при оформленні замовлення.

Вага посилки з товаром/товарами (брутто) Вартість пересилання та доставки
до 1,0 кг 3,15 EUR
1,1 - 5,0 кг 3,68 EUR
5,1 - 10,0 кг 6,3 EUR
10,1 - 20,0 кг 8,4 EUR
20,1 - 30,0 кг 10,5 EUR

Зверніть увагу: Доставка товару здійснюється тільки після телефонного підтвердження Вашого замовлення оператором call center.

ВАРТІСТЬ ВКАЗАНИХ ПОСЛУГ ВКАЗУЮТЬСЯ В ПІДТВЕРДЖЕННІ ЗАМОВЛЕННЯ ВИСИЛАЄМО НА ВКАЗАНУ ВАМИ АДРЕСУ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ.

Зверніть увагу: Доставка товару здійснюється тільки після телефонного підтвердження Вашого замовлення оператором call center.

 1.2 Оплата вартості замовленого товару/товарів у посилці.

1.2.1. Сплатити замовлення Ви можете за умови постачання COD, тобто. при отриманні посилки у кур'єра або у відділенні MEEST Express/ Нова Пошта..

1.2.2.Оплату Ви можете провести на сторінці eurobuy.ua банківською карткою з розміщеною на картковому рахунку валюти EUR або UAH (грн.) електронним переказом через зовнішню платіжну систему imoje, якою керує ING Bank Śląski S.A. зі штаб-квартирою в Katowice (Катовіце).

Попередження: при оплаті банківською карткою у валюті UAH можливі незначні відмінності суми, утриманої банком з Вашого карткового рахунку, та вартістю товару на сторінках eurobuy.ua. Дізнайтеся в обслуговуючому банку курс UAH/EUR при здійсненні оплат банківськими картками.

 

1.3. Оплата митних платежів.

У випадку перевищення вартості товарів, що пересилаються 150 EUR , Одержувач зобов'язаний сплатити митні платежі. Митні платежі оплачує безпосередньо Одержувач. Митні платежі нараховуються на суму перевищення неоподатковуваної вартості товару.

Наприклад: при вартості товарів у посилці/посилках в одному відправленні (замовленні) 200 EUR, митні платежі (Мито 10% + ПДВ 20%) нараховуються на різницю, тобто. на суму 50 EUR, та становлять 50EUR × 32%= 16 EUR. Оплата митних платежів у розмірі 16 EUR, згідно із законами України, проводиться безпосередньо Адрестом (Одержувачем) у  грн. за курсом НБУ на дату митного оформлення.

1.3.1. У процесі митного оформлення посилки вартістю понад 150 EUR на вказаний Вами номер телефону прийде SMS-повідомлення з інформацією про суму митного платежу, а також посилання для проведення оплати.

1.3.2. Митне оформлення та випуск посилки/посилок для доставки Одержувачу здійснюється протягом 2-х робочих днів після надходження оплати.

1.3.3. Термін зберігання посилки/посилок під митним контролем становить місяць від дати надходження. Після закінчення терміну зберігання посилка/посилки повертаються Відправнику.

1.3.4. Зберігання за бажанням Одержувача може бути продовжено до 2-х місяців.

1.3.5. За зберігання під митним контролем плата не стягується.

2. Доставка

2.1 Доставка посилки здійснюється  за вказаною Вами адресою або до пункту видачі. *Термін доставки до 15 робочих днів. Додаткову інформацію про доставку розміщено на сторінці «Замовлення товарів»

*Терміни доставки можуть бути збільшені в залежності від епідеміологічної ситуації як у Польщі, так і в Україні.

2.2. Відстежити статус посилок можна на сторінці: https://t.meest-group.com/

3. Повернення справного товару протягом 14 днів.

3.1. Протягом 14 днів після доставки товару Одержувач може повернути його Продавцю, якщо товар справний і не був у використанні. Для цього необхідно ознайомитися з вимогами що до  умов повернення які зазначені в "ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ", заповнити, підписати "ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ" та відправити товар за вказаною в заяві адресою. Заяву на повернення можна завантажити за посиланням у розділі Гарантія.

3.2. Повідомити про повернення  Центр Обслуговування Клієнтів за тел./viber: +38 (050) 433 5586  або на електронну пошту: [email protected]