VIBER: (050) 317 9767

(050) 433 5596; (067) 433 5596; (093) 859 4622

Умови постачання та оплати

1. Вартість пересилання, оплати.

Адресат (Одержувач) має право отримувати посилки без сплати митних платежів за умови, що сумарна вартість товарів, доставлених до України в одному поштовому відправленні, одному Одержувачу, не перевищує 100 EUR. У разі перевищення зазначеної вартості Одержувач зобов'язаний сплатити митні платежі. Кількість посилок, що надсилаються одному Одержувачу, не обмежена.

1.1. Вартість пересилання замовлення в Україну.

1.1.1.  Вартість пересилання автоматично розраховується, залежно від загальної ваги нетто товару/товарів у посилці, та включається до рахунку при оформленні замовлення.

Вага посилки з товаром/товарами (брутто) Вартість пересилання та доставки
до 1,0 кг 3,0 EUR
1,1 - 5,0 кг 3,5 EUR
5,1 - 10,0 кг 6,0 EUR
10,1 - 20,0 кг 8,0 EUR
20,1 - 30,0 кг 10,0 EUR

Зверніть увагу: Доставка товару здійснюється тільки після телефонного підтвердження Вашого замовлення оператором call center.

ВАРТІСТЬ ВКАЗАНИХ ПОСЛУГ ВКАЗУЮТЬСЯ В ПІДТВЕРДЖЕННІ ЗАМОВЛЕННЯ ВИСИЛАЄМО НА ВКАЗАНУ ВАМИ АДРЕСУ ЕЛЕКТРОННОЇ ПОШТИ.

Зверніть увагу: Доставка товару здійснюється тільки після телефонного підтвердження Вашого замовлення оператором call center.

 1.2 Оплата вартості замовленого товару/товарів у посилці.

1.2.1. Сплатити замовлення Ви можете за умови постачання COD, тобто. при отриманні посилки у кур'єра або у відділенні MEEST Express, а також у вказаному Вами при замовленні відділенні Нова Пошта.

При доставці Нова Пошта номер відділення, куди буде доставлена посилка, може відрізнятись від обраного Вами при оформленні замовлення, але буде знаходиться поблизу.

1.2.2.Оплату Ви можете провести на сторінці eurobuy.ua банківською карткою з розміщеною на картковому рахунку валюти EUR або UAH (грн.)

Попередження: при оплаті банківською карткою у валюті UAH можливі незначні відмінності суми, утриманої банком з Вашого карткового рахунку, та вартістю товару на сторінках eurobuy.ua. Дізнайтеся в обслуговуючому банку курс UAH/EUR при здійсненні оплат банківськими картками.

 

1.3. Оплата митних платежів.

У випадку перевищення вартості товарів, що пересилаються 100 EUR , Одержувач зобов'язаний сплатити митні платежі. Митні платежі оплачує безпосередньо Одержувач. Митні платежі нараховуються на суму перевищення неоподатковуваної вартості товару.

Наприклад: при вартості товарів у посилці/посилках в одному відправленні (замовленні) 150EUR, митні платежі (ПДВ -20%) нараховуються на різницю, тобто. на суму 50 EUR, та становлять 50EUR × 20%= 10 EUR. Оплата митних платежів у розмірі 10 EUR, згідно із законами України, проводиться безпосередньо Адрестом (Одержувачем) у  грн. за курсом НБУ на дату митного оформлення.

У разі перевищення вартості товарів, що пересилаються 150 EUR до Вище зазначеної суми митних платежів (ПДВ) додається Мито у розмірі 10%, яке нараховується на суму перевищення квоти 150EUR.

1.3.1. У процесі митного оформлення посилки вартістю понад 100 EUR на вказаний Вами номер телефону прийде SMS-повідомлення з інформацією про суму митного платежу, а також посилання для проведення оплати.

1.3.2. Митне оформлення та випуск посилки/посилок для доставки Одержувачу здійснюється протягом 2-х робочих днів після надходження оплати.

1.3.3. Термін зберігання посилки/посилок під митним контролем становить місяць від дати надходження. Після закінчення терміну зберігання посилка/посилки повертаються Відправнику.

1.3.4. Зберігання за бажанням Одержувача може бути продовжено до 2-х місяців.

1.3.5. За зберігання під митним контролем плата не стягується.

2. Доставка

2.1 Доставка посилки здійснюється кур'єром за вказаною Вами адресою. Також Ви можете отримати посилку у відділенні MEEST Express або Нова Пошта. Термін доставки до 5 робочих днів. Додаткову інформацію про доставку розміщено на сторінці «Замовлення товарів»

2.2. Відстежити статус посилок можна на сторінці: https://t.meest-group.com/

3. Повернення справного товару протягом 14 днів.

3.1. Протягом 14 днів після доставки товару Одержувач може повернути його Продавцю, якщо товар справний і не був у використанні. Для цього необхідно ознайомитися з вимогами що до  умов повернення які зазначені в "ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ", заповнити, підписати "ЗАЯВА НА ПОВЕРНЕННЯ" та відправити товар за вказаною в заяві адресою. Заяву на повернення можна завантажити за посиланням у розділі Гарантія.

3.2. Повідомити про повернення  Центр Обслуговування Клієнтів за тел./viber: +38 (050) 317 9767, за тел. (050) 433 5596; (067) 433 5596; (093) 859 4622,  або на електронну пошту: [email protected]