VIBER: (050) 317 9767

(050) 433 5596; (067) 433 5596; (093) 859 4622

Гарантія

1. Умови гарантійного обслуговування.

Продавець зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів протягом терміну, зазначеного в гарантійному талоні. Підставою для здійснення гарантійного обслуговування є наступні умови:

1.1.Заповнена і підписана "Заява на повернення" з вказаним Кодом причини повернення - 4;

1.2.Наявність документа, що підтверджує купівлю (CN23, товарний чек, накладна і т.п.)

1.3.Наявність заповненого цього гарантійного талона;

1.4.Термін гарантійного ремонту складає 45 днів. В окремих випадках при необхідності термін може бути продовжений.

2.Умови, при яких виріб не підлягає гарантійному обслуговуванню:

2.1.Порушення правил встановлення та експлуатації виробу.

2.2.Пошкодження гарантійних пломб виробу.

2.3.Наявність механічних пошкоджень.

2.4.Відсутність комплектуючих частин виробу.

2.5.Несправності, які виникли не з вини виробника (перепади напруги, відсутність заземлення або захисту від блискавки).

2.6.Спроба самостійного ремонту або спроба розібрати виріб.

2.7.Наявність на виробі сторонніх кріплень або інших змін.

2.8.Наявність всередині виробу сторонніх предметів, комах, слідів рідини.

2.9.Відсутність оригінальній і неушкодженій комплектності виробу (упаковка, інсталяційні диски, кабелі, гарантійні талони від іноземного виробника, інструкції і т.п.).

2.10.Не є гарантійним випадком некоректна робота програмного забезпечення, в результаті використання не рекомендованих драйверів, наявності вірусів, збоїв ВIOS і т. п.

 

3.Гарантія не поширюється на:

3.1.Програмне забезпечення (операційна система, інстальовані програми), а також носії програмного забезпечення і документацію, якими комплектується виріб.

3.2.З'єднувальні кабелі.

3.3.Роз'єми і органи управління, що вийшли з ладу в результаті механічної дії і експлуатації.

3.4.Комплектуючі, непрацюючі в результаті забруднення пилом (вентилятори, CD приводи, тощо).

 

4.Додаткові умови:

4.1.Вартість пересилки виробу, що не підпадає під умови гарантійного обслуговування, або несправність яка не підтвердилася, сплачується покупцем.

4.2.Резервне копіювання або збереження даних виконується покупцем самостійно до пересилання до сервісу.

 

5.Додаткова інформація від Продавця:

5.1.Переданий на Вашу адресу електронної пошти Гарантійний талон (у форматі pdf) внесений до електронної бази і має силу оригіналу.

5.2.Наявність, разом  з товаром що пересилається,  заповненої  "Заяви на повернення" та  роздрукованого ч/б Гарантійного талону  достатньо для сервісного та гарантійного обслуговування   фірмою  Selectro Sp. z o.o. в Польщі за умови дотримання вимог, які вказані в Гарантійному талоні і Заяві на повернення.

 

6. * Відправити товар можна скориставшись послугами:

6.1. Мeest Express, для цього  вкажіть  отримувача:  79035, м. Львів, вул. Зелена, 147, отримувач – Росан Глобал, номер тел. 0676702303.

При відправки посилки через Мeest Express виберіть послугу до Дверей або до Складу.

6.2. Нова Пошта, для цього вкажіть отримувача: відділення Нова Пошта № 3, вул. Угорська, 22, тел. +38 050 430 1 430, отримувач - СП РОСАН (ПОВЕРНЕННЯ).

6.3. Укрпошта, для відправки посилки через Укрпошту вкажіть адресу: 79000, м. Львів вул. Словацького, 1, а/с 79.

 

* Послугу пересилки сплачує відправник

ФАЙЛ ДЛЯ ДРУКУ І ЗАПОВНЮВАННЯ: Заява на повернення