Гарантія

Продавцем товарів на сайті eurobuy.ua є фірма з Польщі і тому гарантійне обслуговування можливе лише на території ЄС.
У зв'язку з цим термін гарантійного обслуговування може тривати до 45 днів.
В окремих випадках, у разі потреби, термін може бути продовжений.
Це пов'язано з тривалою процедурою доставки та митними оформленнями експорту/імпорту на територіях України / Польщі.

На продані товари діють гарантії, які вказані на сайті eurobuy.ua.

1. Умови гарантійного обслуговування.

Продавець зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів.
Підставою для здійснення гарантійного обслуговування є наступні умови:

1.1. Заповнена і підписана "Заява на повернення" з вказаним Кодом причини повернення - 4;
1.2. Наявність митного документа CN23, що підтверджує купівлю;
1.3. Наявність заповненого гарантійного талона. Для товарів куплених у 2023 році гарантійний талон додавати необов'язково, достатньо вказати в полі Код товару серійний номер виробу - це важливо для повернення товару вартість якого перевищує 150 EUR.

2. Умови, при яких виріб не підлягає гарантійному обслуговуванню:

2.1.Порушення правил встановлення та експлуатації виробу.
2.2.Пошкодження гарантійних пломб виробу.
2.3.Наявність механічних пошкоджень.
2.4.Відсутність комплектуючих частин виробу.
2.5.Несправності, які виникли не з вини виробника (перепади напруги, відсутність заземлення або захисту від блискавки).
2.6.Спроба самостійного ремонту або спроба розібрати виріб.
2.7.Наявність на виробі сторонніх кріплень або інших змін.
2.8.Наявність всередині виробу сторонніх предметів, комах, слідів рідини.
2.9.Відсутність оригінальній і неушкодженій комплектності виробу (упаковка, інсталяційні диски, кабелі, гарантійні талони від іноземного виробника, інструкції і т.п.).
2.10.Не є гарантійним випадком некоректна робота програмного забезпечення, в результаті використання не рекомендованих драйверів, наявності вірусів, збоїв ВIOS і т. п.

3. Гарантія не поширюється на:

3.1.Програмне забезпечення (операційна система, інстальовані програми), а також носії програмного забезпечення і документацію, якими комплектується виріб.
3.2.З'єднувальні кабелі.
3.3.Роз'єми і органи управління, що вийшли з ладу в результаті механічної дії і експлуатації.
3.4.Комплектуючі, непрацюючі в результаті забруднення пилом (вентилятори, CD приводи, тощо).

4. Додаткові умови:

4.1.Вартість пересилання виробу, що не підпадає під умови гарантійного обслуговування, або несправність яка не підтвердилася, сплачується покупцем.
4.2.Резервне копіювання або збереження даних виконується покупцем самостійно до пересилання до сервісу.

5. Додаткова інформація від Продавця:

5.1.Переданий на Вашу адресу електронної пошти Гарантійний талон (у форматі pdf) внесений до електронної бази і має силу оригіналу.
5.2.Наявність, разом  з товаром що пересилається,  заповненої  "Заяви на повернення" та  роздрукованого ч/б Гарантійного талону  достатньо для сервісного та гарантійного обслуговування   фірмою  Selectro Sp. z o.o. в Польщі за умови дотримання вимог, які вказані в Гарантійному талоні і Заяві на повернення.

6. * Відправити товар можна скориставшись послугами:

6.1. Meest ПОШТА, для цього  вкажіть  отримувача:  79035, м. Львів, вул. Зелена, 147, отримувач – Росан Глобал, номер тел. 0676702303.
При відправки посилки через Мeest ПОШТА виберіть послугу до Дверей або до Складу.
6.2. Нова Пошта, для цього вкажіть отримувача: відділення Нова Пошта № 3, вул. Угорська, 22, тел. +38 050 430 1 430, отримувач - СП РОСАН (ПОВЕРНЕННЯ).
6.3. Укрпошта, для відправки посилки через Укрпошту вкажіть адресу: 79000, м. Львів вул. Словацького, 1, а/с 79.

* Послугу пересилки сплачує відправник

ФАЙЛ ДЛЯ ДРУКУ І ЗАПОВНЮВАННЯ: Заява на повернення